.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقامات حزب‌الله دیدار با جوانفکر را نپذیرفتند

علی اکبر جوانفکر که برای افتتاح دفتر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیروت و دیدار با برخی از مقامات این کشور به لبنان سفر کرده بود، به رغم تلاش نتوانست مقامات بلندپایه حزب‌الله را راضی به ملاقات کند و سید حسن نصرالله وی را به حضور نپذیرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از «تابناک»، علی اکبر جوانفکر که اواخر هفته گذشته به لبنان سفر کرده بود، با رییس‌جمهوری، رییس مجلس، نخست وزیر و وزرای امور خارجه و اطلاع‌رسانی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد، ولی نتوانست مقامات حزب‌الله را راضی به دیدار کند.

غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان برای سفر چهار روزه جوانفکر برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده بود که برخی از آنها، دیدار با مقامات بلندپایه کشوری لبنان بود به رغم تلاش نتوانست ترتیب ملاقات جوانفکر و سید حسن نصرالله و دیگر مقامات حزب‌الله را هماهنگ کند.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است، به رغم پیگیری و پافشاری آقای رکن آبادی، نه آقای سیدحسن نصرالله و نه هیچ یک از مقام‌های بلندپایه حزب‌الله لبنان حاضر به دیدار با آقای جوانفکر نشدند.

به علت درخواست‌های پیاپی آقای رکن آبادی، فقط رئیس تلویزیون المنار که یک مقام رده سوم در حزب‌الله به شمار می‌آید، آقای جوانفکر را به حضور پذیرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.